Nasza Firma do tej pory rozwijała się poprzez sektor sprzedaży tradycyjnej, głównie za pośrednictwem sieci sklepów firmowych oraz współpracy z odbiorcami indywidualnymi, tj. sklepy, hurtownie na terenie północnego Mazowsza. Jednak przedsiębiorstwo ciągle się rozwija, wychodząc naprzeciw wymaganiom klienta. Staramy się dostosować narzędzia, aby utrzymać się na rynku a dodatkowo podnieść poziom konkurencyjności. Stąd pojawił się pomysł na rozszerzenie działalności o sprzedaż w nowoczesnym kanale dystrybucji, jakim jest współpraca z siecią sklepów Biedronka.
Obecna sytuacja gospodarcza w kraju i na świecie nie sprzyja przedsiębiorcom. Pandemia koronawirusa postawiła przed nami zupełnie nowe wyzwania. Podstawowym celem stało się utrzymanie ciągłości produkcji jako producenta żywności oraz zapewnienie miejsc pracy naszym pracownikom. Aby sprostać tym działaniom niezbędne są ciągłe inwestycje. W ostatnich miesiącach została uruchomiona nowa linia zaopatrzona w nowoczesne maszyny pakujące i etykietujące. Wpłynęło to znacznie na zwiększenie wydajności produkcji. Ciągłe ulepszanie, rozwój pod względem technologicznym oraz bezpieczeństwa produkcji to kolejne kamienie milowe w naszych osiągnięciach.
Wielomiesięczne negocjacje, ciągła praca nad dostosowaniem się do wymogów i solidną jakością przyczyniły się do rozpoczęcia współpracy z Jeronimo Martins Polska. Nasz produkt, kiełbasa polska dojrzewająca „Palcówka” już od jakiegoś czasu znajduje się na półkach sklepowych Biedronki. Dodatkowo nasz wyrób, dzięki obecności w gazetce promocyjnej obowiązującej od 01.10.2020r. dostępny jest na terenie całej Polski, co dla lokalnego przedsiębiorstwa jest dużym sukcesem. Na ten sukces złożyły się działania pracowników, dyrekcji a także właściciela. Cały czas rozwijamy się, pracujemy nad jakością, słuchamy konsumentów. Obraliśmy azymut na kolejne sukcesy.
Zapraszamy na zakupy.
https://www.biedronka.pl/pl/press,id,1pbf7oj0m,title,w-tym-tygodniu-oferta-od-01-10